Support

Pantheon Automatisering levert snelle en goede support voor alle door ons ontwikkelde en geleverde software. Dit doen wij met behulp van onze supportafdeling die ondersteuning biedt bij het gebruik van uw informatiesysteem, direct deskundig antwoord op uw vragen geeft en beschikt over communicatielijnen om problemen 'op afstand' te bekijken en op te lossen. Met een servicecontract kunt u een beroep doen op de specialisten van onze helpdesk. De SLA´s zijn klantgericht op te stellen.


Beheer
Een SLA-contract garandeert dat uw bedrijfstoepassingen meegroeien met de vooruitgang ten aanzien van techniek, marktontwikkelingen en regelgeving door de overheid. Met een SLA-contract bent u tevens verzekerd van kennisborging. Bij elke ERP-applicatie past een ander SLA-contract, waarvoor u terecht kunt bij Pantheon Automatisering. Wij helpen u graag verder.


Hulp op afstand
Om u goed te kunnen ondersteunen, kan onze supportafdeling u verzoeken om het programma TeamViewer te installeren. Door op onderstaande link te klikken, downloadt u automatisch het installatiebestand. Download hier TeamViewer


Contact support 
Op werkdagen is support van 08.30 tot 17.00 uur te bereiken via:
Telefoonnummer: 0513 - 657 359 
Faxnummer: 0513 - 654 695
E-mail: support@pantheon-automatisering.nl 


Contact support Bestmate

Op werkdagen is support van 08.30 tot 17.00 uur te bereiken via:
Telefoonnummer: 088 - 65 70 770
E-mail: support@pantheon-automatisering.nl