< p>

BedrijfsprocesRelatiebeheer

U wilt uw klanten kennen en inspelen op hun behoeften. Hoe beter u uw klanten kent, hoe beter u deze klanten aan u bindt. Wat u niet wilt is dat de klant belt en uw verkoper heel omslachtig in systemen moet zoeken met wie hij te maken heeft. Of dat de klant eindeloos moet wachten voordat er een transactie is ingevoerd.

Met een goed Customer Relationship Management (CRM) beschikt iedereen in uw organisatie over dezelfde kennis. In Oculus CRM is alle informatie eenvoudig op te vragen en te bewerken. U kunt niet alleen alle gegevens over uw relaties kwijt, maar vindt er ook snel gegevens over voorraad, verkooporders en -historie, contracten en projecten.

De basis van CRM is traject- en contactregistratie. Allerlei contacten, zoals onder andere: bezoeken, telefoongesprekken, offertes en mails, kunnen worden vastgelegd en gepland. Zo slaat u de perfecte brug tussen uw verkoopafdeling en de rest van uw organisatie.

De voordelen van Oculus CRM:

  • verhogen van de verkopen door de complete beschikbaarheid van benodigde informatie;
  • snel en accuraat inzicht in de klantsituatie krijgen waardoor klanttevredenheid vergroot wordt;
  • webtoegang voor de buitendienst om goed geïnformeerd bij de klant te verschijnen;
  • volledige integratie met Oculus ERP


Speel in op de behoeften van uw klant. Maak gebruik van Oculus CRM.