Nieuws van Pantheon Automatisering

Pantheon verwacht meer groei en automatisering in 2022

Groei van Pantheon Automatisering

In de start van een nieuw jaar waarin we stappen verwijderd zijn van het 'oude normaal', is het aan bedrijven en ondernemers om hoopvol naar de toekomst te blijven kijken. Omgaan met uitdagingen en denken in oplossingen is de enige optie. Een wake-up call voor digitalisatie van bedrijfsprocessen. Wat ziet Pantheon in 2022 en heeft de pandemie positieve of negatieve gevolgen voor de omzet?

Hans Siekerman is sinds 2006 commercieel directeur van Pantheon. En met zijn 35 jaar ervaring binnen de IT-branche merkt hij dat de coronacrisis en druk op de binnenlandse en wereldwijde handel er juist nu voor zorgt dat ondernemers strategische stappen nemen en meer inzetten op automatisering en de overstap naar de cloud.

Groei en continuïteit
"Wij hebben dan ook weinig van onze klanten failliet zien gaan. Technisch gezien is het eenvoudig om thuiswerken te faciliteren en biedt bedrijfssoftware realtime inzicht waar je ook bent. Afgelopen jaar heeft ook het kopen en verkopen op afstand met e-commerce een enorme boost gekregen. Online webshop toepassingen en een geautomatiseerd magazijn zorgt ervoor dat je als bedrijf een snelle levering en afhandeling kunt garanderen. Veel van onze klanten zien dan ook een sterke procentuele stijging in hun online verkopen, zelfs binnen een traditionele handelgedreven markt", aldus Maarten Brisko, manager Pantheon ERP.  

Goed uit de startblokken
Pantheon ziet een goede start en omzetverloop voor 2022. Als klanten groeien, groeien wij, en dat maakt ons allebei blij. "We zijn veel bezig met nieuwe ontwikkelingen voor de nieuwste generatie Pantheon Bedrijfssoftware. Die 'nieuwe ontwikkelingen' zorgen er bijvoorbeeld voor dat ondernemers met de toenemende druk op de logistiek nog sneller kunnen orderpicken, met zo min mogelijk fouten. Ook helpt Pantheon steeds meer ondernemers bij strategische HR-vraagstukken met de uitdagingen op de arbeidsmarkt." Een aantal voorbeelden van onze klanten wijzen uit dat wij ons keer op keer bewijzen als strategische partner. En daar zijn we best trots op!

  • Droginet is een volledig nieuwe klant voor Pantheon ERP. De logistieke componenten en het Magazijn Locatie Systeem zijn een belangrijke reden geweest om voor Pantheon te kiezen. Veel handelsorganisaties komen bij ons uit vanwege onze ervaring en unieke functionaliteiten binnen de diverse segementen.
  • Must have Malts kiest ook voor Pantheon ERP. Deze importeur van exclusieve whisky's zal ook veel profijt hebben van onze kennis en ervaring binnen de food branche.
  • Bureau Sanering Verkeerslawaai hebben besloten om voor lange termijn met FMS, een financieel pakket in beheer van Pantheon, door te gaan. Voor de continuïteit en ondersteuning op gebied van beheer hebben ze gekozen voor Pantheon Hosting.
  • Wasco zal komende jaren in een geleidelijke en intensieve transitie naar een (internationaler) ERP pakket komen. Pantheon adviseert als kennispartner gedurende deze fase voor het beheer, support en onderhoud. Wasco maakt gebruikt van een van onze IBMi experts voor 3 dagen per week.

We kunnen als bedrijf niet in de toekomst kijken, maar ook wij hebben een hoop geleerd afgelopen twee jaar. Binnen Nederland en België zien we volop groeikansen. Pantheon gelooft in de kracht van het ondernemerschap en dat je juist soms de durf moet hebben om je onderneming een stap verder te brengen. Een wake-up call voor veel kleine en grote bedrijven om serieus aan de slag te gaan met digitalisering van de bedrijfsprocessen. Maar ook een partner vinden die je de continuïteit en stabiliteit kan bieden voor de toekomst.  

Benieuwd naar de mogelijkheden van Pantheon Bedrijfssoftware voor jouw onderneming? Een persoonlijke demo geeft je snel inzicht.

Over Pantheon
Pantheon Automatisering heeft ruim 40 jaar ervaring op het gebied van systeemontwikkeling en levert bedrijfssoftware voor ERP, HRM, Salaris en Financiële administratie.

De mentaliteit en waarden van een traditioneel familiebedrijf zijn nog steeds aanwezig. Met al bijna 130 medewerkers werken we vanuit onze vestigingen Heerenveen, Woerden, Deventer en Son en Breugel. Klantenbinding, behulpzaamheid en betrouwbaarheid vormen de rode draad door onze hele organisatie. Door te luisteren naar de wensen van onze klant, ons te verdiepen in de branche en door gerichte training en support geven we uiting aan onze klantgerichtheid. Ieder bedrijf is uniek en met behulp van onze IT-afdeling is het mogelijk om onze software nauwkeurig te laten aansluiten bij jouw bedrijf en wensen.

 

In de media
Het Financieele Dagblad - HRM software voor complexe uitdagingen

Pantheon gouden sponsor AGF Kennis(sen)dag

 

Hoofdvestiging
Abe Lenstra boulevard 30
8448 JB Heerenveen
T:  0513 - 657 357
E:  info@pantheon-automatisering.nl

 

Mediacontact
Bodine Ploeg
Wendy Dijkhuizen
E:  marketing@pantheon-automatisering.nl

 

Pantheon Bibliotheek
Klantverhalen

Sales Consultant

Quote medewerker Pantheon Automatisering

"Een persoonlijke (online) demo is laagdrempelig en een eerste kennismaking. Je krijgt snel een beeld van de voordelen van Pantheon Bedrijfssoftware voor jouw organisatie."

- Maarten Brisko, Sales Consultant - Pantheon Automatisering