Pantheon Table du Sud review

Klantverhaal

De ontzorging van Pantheon HRM is een verademing

Een interview met Nicole Meijering, Table du Sud

een klant aan het woord

Over Table du Sud

Table du Sud is een succesverhaal. Het bedrijf werd in 2014 opgericht door de broers Evert en Teun Antonissen. “Eind 2014 maakten we in de garage van onze ouders een bartafeltje voor eigen gebruik. Binnen een mum van tijd verkochten we er vijf in een week via marktplaats,” zo vertellen zij op de  bedrijfswebsite. Door de positieve reacties kwam het besef om het geheel serieuzer te gaan aanpakken. Inmiddels bestaat Table du Sud meer dan zes jaar en blijft de onderneming onstuimig groeien. Op dit moment werken er 87 mensen bij de onderneming.

In deze case vertelt Nicole Meijering, HR adviseur bij Table du Sud, over het bedrijf en het gebruik van de bedrijfssoftware van Pantheon HRM als strategisch middel in de bedrijfsvoering.

Over de module Urenregistratie is Meijering bijzonder enthousiast. “Dat is niet alleen voor mij als HR adviseur maar ook voor onze mensen heel erg fijn,” vertelt Meijering. “Een aantal van onze 87 medewerkers werkt op basis van een 0-urenovereenkomst en een aantal mensen werkt ook flexibel, dus niet volgens een vaste indeling, maar bijv oorbeeld de ene dag 6 en de andere dag dan weer 10 uur. Voorheen kreeg ik die gewerkte uren van de mensen doorgegeven via een appje of via de mail en moest ik zelf vervolgens zorgen dat het werd vastgelegd, in een excelsheet. En vervolgens moesten die data dan weer naar een externe salarisadministrateur. Al met al een enorme rompslomp. Het is wel heel erg fijn dat die urenadministratie nu helemaal via het systeem Pantheon HRM loopt. De medewerkers voeren hun gewerkte uren zelf in, en de rest wordt geheel automatisch verwerkt. Dat is voor ons wel een enorme winst.”

 

Verder springen modules zoals Verlof, Verzuim en Declaratie er in positieve zin uit voor Meijering. “De Verlof-module werkt uitstekend. Wij hebben een aparte regeling: iedere medewerker kan per jaar zeven verlofdagen sparen, tot 1 mei van het daarop volgende jaar kan men deze opmaken en anders worden ze uitbe taald; dit om stuwmeren van opgespaarde verlofdagen te voorkomen. Op basis van deze regeling hebben we de module Verlof ingericht, en ook deze automatiseringsslag betekent voor mij een grote verademing. Voorheen kostte het enorm veel hand- en controle werk om dit te kunnen uitvoeren.” De module Verzuim is zodanig geautomatiseerd dat aan alle vereisten van de Wet Poortwachter wordt voldaan en de module Declaratie werkt goed en plezierig, ook voor de Administratie, vertelt Meijering.

 

"De module Urenregistratie is voor ons bedrijf een grote verademing."

- Nicole Meijering, HR-adviseur - Table du Sud

 

Pantheon HRM Maximale transparantie en beschikbaarheid

Als grote winstpunten van Pantheon HRM, naast de hiervoor reeds genoemde, noemt Meijering het overal en  altijd kunnen invoeren en zelf raadplegen van de eigen uren en het eigen dossier van alle medewerkers. “Dat is echt een enorm voordeel,” zegt Meijering. “Alle relevante documenten, inclusief de loonstroken, zijn raadpleegbaar via het portaal van Pantheon HRM. Waar vroeger de dossiers en arbeidsovereenkomsten in papieren mappen in de kast stonden, zijn deze nu geheel digitaal opgeslagen, verwerkt en direct beschikbaar.”


Lees de volledige case

 

Table du Sud 

Nicole Meijering, HR-adviseur

Table du Sud is de nummer één leverancier van op maat gemaakte meubels - met name eikenhouten tafels met een metalen of eiken onderstel - in Nederland, en richt zich daarbij zowel op consumenten als bedrijven


Sector:
Maakindustrie / Meubelindustrie

Bedrijfsomvang:
87 medewerkers

Klant van Pantheon sinds:
2020

Software:
Alles in één HRM software


Download de volledige case

Meer dan 400 klanten gebruiken Pantheon Bedrijfssoftware succesvol ter ondersteuning van hun dagelijkse werkzaamheden

Natuurlijk wil je graag weten wie er al met Pantheon Bedrijfssoftware werken. Het zegt tenslotte iets over onze dienstverlening. Onderstaand tref je een aantal klanten die graag hun verhaal delen.

 

Lees onze referentie verhalen

  • Het verhaal van Amalthea

    Amalthea bestaat uit een coöperatie van aangesloten melkgeitenhouders en een productiebedrijf. Dit productiebedrijf, de Amalthea Groep, bestaat uit 3 BV’s waarvan Amalthea BV verreweg de grootste is. In...

    Lees meer...
  • Het verhaal van Hagro Precisie

    Hagro is al sinds eind jaren '80 klant van Pantheon. Het bedrijf heeft stap voor stap al haar interne bedrijfsprocessen geautomatiseerd. Dit is een groot onderdeel van de strategische bedrijfsvoering van Hagro. Om in...

    Lees meer...
  • Over Farmazorg

    De Dienstapotheek Nijmegen vormt een bijzonder onderdeel van Farmazorg Nijmegen. De Dienstapotheek gaat namelijk open op momenten dat ‘normale’ apotheken gesloten zijn: tijdens de avond-, nacht- en...

    Lees meer...
  • Over Groenendijk Onderwijsadministratie

    Groenendijk Onderwijsadministratie is een modern administratiekantoor met een rijke historie. Begonnen in de jaren ’60 als familiebedrijf met een klein team van toegewijde medewerkers is de onderneming uitgegroeid...

    Lees meer...

Review Table du Sud

Klantverhaal

"Loonstroken, verlofuren, personeelsdossiers zijn altijd en overal voor iedereen raadpleegbaar."

- Nicole Meijering, Table du Sud

Download het volledige klantverhaal

een greep uit onze klanten

  • hansaflex logo.png

  • bcd travel logo.png

  • rabobank logo.png

  • farmazorg logo.png

  • ebusco logo.png

  • table du sud logo.png

Persoonlijke demo

Benieuwd naar wat Pantheon HRM voor jouw organisatie kan betekenen?


Neem contact op