Klantverhaal Pantheon HRM

Klantverhaal

De standaard roosterprogramma’s voldeden niet, Pantheon HRM wel!

Een interview met Anuska Mohanlal, Farmazorg

een klant aan het woord

Over Farmazorg

De Dienstapotheek Nijmegen vormt een bijzonder onderdeel van Farmazorg Nijmegen. De Dienstapotheek gaat namelijk open op momenten dat ‘normale’ apotheken gesloten zijn: tijdens de avond-, nacht- en weekenduren en op nationale feest- en gedenkdagen ( hieronder valt ook de vrijdagmiddag van de Vierdaagse). “Mensen die medicatie voorgeschreven krijgen die niet kan wachten tot de volgende werkdag kunnen bij ons terecht. Omdat de meeste cliënten niet eerder in de Dienstapotheek zijn geweest, moeten onze medewerkers meer tijd en aandacht besteden aan o.a. het checken van persoonsgegevens en het controleren van de medicatie op wisselwerkingen  tussen geneesmiddelen,“ vertelt mevrouw  Mohanlal. In deze case vertelt Anuska Mohanlal, Farmaceutisch manager, over de Dienstapotheek en de vele voordelen die Pantheon HRM biedt aan de HR-administratieve controle en verwerking.

De Dienstapotheek Nijmegen maakt gebruik van de modules Planning, Verzuim en Verlof van Pantheon HRM. “Met al die parttimers die op afwijkende tijden werken was het overzichtelijk krijgen van het aantal uren dat onze mensen in dertien weken (een kwartaal) hadden gewerkt, eerder altijd een heel gepuzzel en dus een uitdaging,” aldus Mohanlal. “In de module Planning van Pantheon HRM is dat geen probleem. Ik vul de uren een keer in, en dan rollen de overzichten er vanzelf uit, met 1 druk op de knop. Zo kan ik bijvoorbeeld gemakkelijk ‘contract’ vergelijken met ‘gepland’. En zo nodig de inzet van medewerkers aanpassen.”

 

“Met de online module Planning van Pantheon HRM maak ik eenvoudig en snel een personeelsplanning voor de hele organisatie,” vertelt Mohanlal. “De module Verzuim biedt mij alle informatie en instrumenten om het herstel van de medewerkers goed te volgen, re-integratie afspraken te maken en mij van de juiste cijfers te voorzien. Via de  Verlof module beheer ik heel gemakkelijk alle verlofkaarten en verlofaanvragen; alle contractuele toekenningen en correcties worden automatisch bijgehouden en verwerkt.”

 

"Het kwartaalurensysteem is handig en overzichtelijk."

- Anuska Mohanlal, Farmaceutisch manager - Farmazorg Nijmegen

 

Heel erg tevreden

“Ik ben echt heel erg tevreden over Pantheon HRM, “ vertelt mevrouw Mohanlal. “En dan bedoel ik zowel de software als ook de dienstverlening daaromheen. Zeker in het begin hebben we zeer intensief contact en overleg met hen gehad. Ze staan altijd klaar, denken actief mee, en zijn altijd heel goed bereikbaar. Dat maakt Pantheon een rots in de branding, en een anker waarop we altijd kunnen terugvallen. Heel fijn!”

Als kenmerkende voordelen van Pantheon HRM noemt Anuska Mohanlal:

  1. Leveren echt maatwerk
  2. Denken probleemoplossend met ons mee
  3. Zijn vriendelijk en altijd goed bereikbaar


Lees de volledige case

Farmazorg Nijmegen

Interview met Anuska Mohanlal, Farmaceutisch manager

De Dienstapotheek Nijmegen is opgericht in 2009 als onderdeel van Farmazorg Nijmegen BV, een samenwerkingsverband van openbare apotheken in Nijmegen, Malden en Groesbeek en de poliklinische apotheek van het Canisius-Wilhelmina ziekenhuis.


Sector:
Zorg en Welzijn

Bedrijfsomvang:
22 medewerkers

Klant van Pantheon sinds:
2014

Software:
Alles in één Pantheon HRM software

Download de volledige case

Meer dan 400 klanten gebruiken Pantheon Bedrijfssoftware succesvol ter ondersteuning van hun dagelijkse werkzaamheden

Natuurlijk wil je graag weten wie er al met Pantheon Bedrijfssoftware werken. Het zegt tenslotte iets over onze dienstverlening. Onderstaand tref je een aantal klanten die graag hun verhaal delen.

 

Lees onze referentie verhalen

  • Over Groenendijk Onderwijsadministratie

    Groenendijk Onderwijsadministratie is een modern administratiekantoor met een rijke historie. Begonnen in de jaren ’60 als familiebedrijf met een klein team van toegewijde medewerkers is de onderneming uitgegroeid...

    Lees meer...
  • Over Table du Sud

    Table du Sud is een succesverhaal. Het bedrijf werd in 2014 opgericht door de broers Evert en Teun Antonissen. “Eind 2014 maakten we in de garage van onze ouders een bartafeltje voor eigen gebruik. Binnen een mum...

    Lees meer...
  • Het verhaal van Ebusco

    Europa heeft strakke doelstellingen opgesteld voor de reductie van CO2- uitstoot in de zeer nabije toekomst. Nederland is in Europa het meest vooruitstrevend. Door een bestuursakkoord uit 2016 waarin is afgesproken dat...

    Lees meer...
  • Het verhaal van Wasco

    Wasco is de meest toonaangevende groothandel binnen de installatiebranche in Nederland. Met 50 jaar ervaring, expertise en vakmanschap is Wasco uitgegroeid tot een landelijk begrip. De onderneming heeft 35 vestigingen,...

    Lees meer...

Pantheon HRM Klantverhaal

Klantverhaal

"Pantheon HRM kan goed uit de voeten met afwijkende percentages in verloning en uren."

- Anuska Mohanlal, Farmazorg

Download het volledige klantverhaal

een greep uit onze klanten

  • table du sud logo.png

  • hansaflex logo.png

  • ebusco logo.png

  • bcd travel logo.png

  • amalthea logo.png

  • rabobank logo.png

Persoonlijke demo

Direct aan de slag met Pantheon HRM?


Neem contact op